آموزشگاه کسب درآمد | xearn

اموزش و معرفی روش های کسب درامد

مونرو Monero چیست ؟

  • ۸۳۶

مونرو یک ارز دیجیتال امن، خصوصی و غیر قابل ردیابی است. ممکن است فکر کنید که بیت کوین یا اتریوم هم این ویژگی ها را دارد، اما تراکنش های این ارز ها قابل ردیابی هستند. مونرو یک ارز دیجیتال است که از یک رمزنگاری مختلف برای ویژگی های خاص استفاده می کند.

فناوری بلاک چین چیست؟ | Blockchain

  • ۵۲۶

بلاک چین (Blockchain) از دو کلمه Block (بلوک) و Chain (زنجیره) ایجاد شده است. این فناوری در حقیقت زنجیره‌ای از بلوک‌هاست.

به طور کلی بلاک چین یک نوع سیستم ثبت اطلاعات و گزارش است. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید...

کاردانو چیست؟ | what is cardano

  • ۴۷۱

شبکه کاردانو،‌ با ارز دیجیتالش به نام Ada می تواند برای ارسال و دریافت وجوه دیجیتالی استفاده شود. این پول دیجیتال با امکان انتقال سریع و امنیت توسط رمزنگاری،‌ این روزها به شدت محبوب شده است.در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید ...

تتر (Tether) چیست؟ | ارز دیجیتال

  • ۵۹۰

تتر یک ارز دیجیتالی است بدین معنا که هر یک تتر توسط یک دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود. بر اساس چنین ایده ای و از طریق توانایی عملیاتی ارزهای دیجیتالی ارزش دلار ثابت می‌ماند. در دنیای ارزهای دیجیتال مردم تتر را “سکه پایدار” نامیده اند.در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید...

لایت کوین (Litecoin) چیست ؟

  • ۵۵۳

لایت کوین یک ارز دیجیتال همتا به همتا است که امکان پرداخت های نسبتا فوری و کم هزینه را در سراسر جهان فراهم می‌کند.

لایت کوین یک شبکه پرداخت متن باز مبتنی بر بلاک چین است. در این پروتکل می‌توان دارایی‌های دیجیتالی به نام لایت کوین یا به اختصار LTC را بدون هیچ واسطه و نهاد مرکزی و به صورت کاملا غیرمتمرکز در سراسر جهان منتقل کرد.

همانند بیت کوین، امنیت شبکه لایت کوین هم با رمزنگاری و فرایند اثبات کار (استخراج) تضمین شده است. تراکنش های لایت کوین تقریبا چهار برابر سریع تر از بیت کوین هستند.در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید...

استلار چیست ؟ | Stellar

  • ۳۹۰

با وجود اینکه بیت‌کوین در بسیاری از اوقات، تیتر اخبار رسانه‌های جهان است اما سایر ارزهای دیجیتال نیز هستند که بازدهی بسیار خوبی نصیب سرمایه‌گذاران خود کرده‌اند و توسعه‌دهندگان زیادی به این ارزها علاقه‌مند شده‌اند. ارز استلار (Stellar) یکی از این ارزهاست.

این ارز دیجیتال با افزایش قیمت قیمت خیلی خوبی که در سال 2017 داشت، بیش از 41900 درصد رشد کرد و در بین ارزهای با بازدهی بالا بود. البته در سال 2018 به دلیل روند نزولی در بازار ارزهای دیجیتال، با افت همراه شد و در زمان نگارش این مطلب ارزش بازار این ارز حدود 3.1 میلیارد دلار و قیمت آن حدود 16 سنت است.

استلار یک فرصت جالب برای سرمایه‌گذارانی است که به دنبال اضافه کردن یک ارز دیجیتال به سبد سرمایه‌گذاری خود هستند. در ادامه این مطلب از بورسینس به جنبه‌های کسب و کاری این ارز می‌پردازیم.

ایاس (EOS) چیست؟

  • ۵۰۰

ای او اس (EOS) یک بستر بلاک چینی است که مانند اتریوم برای توسعه اپلیکیشن‌های غیر متمرکز (dapps) مورد استفاده قرار می‌گیرد. ارز دیجیتال EOS سیستم عاملی است که درون آن مجموعه‌ای از ابزارها و قابلیت‌های ویژه وجود دارد که این کار باعث آسان‌تر شدن فرایند ساخت اپلیکیشن‌های غیر متمرکز می‌شود . با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید تا به برسی تخصصی تر این ارز دیجیتال بپردازیم.

بیت کوین کش چیست ؟

  • ۴۸۲

بیت کوین کش (با نماد BCH) یک ارز دیجیتال و یک فورک برای بیت کوین کلاسیک است که در آگوست سال ۲۰۱۷ ایجاد شد. در بیت کوین کش حجم هر بلوک افزایش یافته و امکان پردازش تعداد بیشتری از تراکنش‌ها فراهم شده است. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید

ریپل Ripple چیست؟

  • ۴۶۲

ریپل چیست؟ اگر در پاسخ بگوییم ریپل یک ارز رمزنگاری‌شده مثل بیت‌کوین است این پاسخ کمی گمراه‌کننده است؛ پس بهتر است ریپل را به‌صورت جزئی بررسی کنیم. ریپل هم مثل سایر ارزهای رمزنگاری‌شده با الهام از بیت‌کوین ساخته شده است اما نسبت به بیت‌کوین تفاوت‌های زیادی دارد که در ادامه این تفاوت‌ها و اهداف ریپل را مرور می‌کنیم.در ادامه ی مطلب همراه ما باشید ...

اتریوم چیست؟

  • ۴۱۱

(نسل دوم ارز های دیجیتال)

اتریوم  (Ethereum)،‌ دومین ارز دیجیتال پلتفرم بزرگ بازار با هدف هوشمند سازی فرایندها و فضایی برای اجرا برنامه های غیرمتمرکز و خودکار، رسما در تاریخ ۳۰ جولای ۲۰۱۵ به سرپرستی جوان ۲۳ ساله روسی، ویتالیک بوترین معرفی شد. در ساده ترین جمله، اتریوم یک پلتفرم آزاد مبتنی بر فن آوری بلاک چین است که توسعه دهندگان را قادر می سازد تا برنامه های غیر متمرکز خود را روی آن پیاده سازی کنند. برای درک بهتر اتریوم ابتدا بهتر است کمی با بلاک چین و نحوه کار آن آشنا شوید.