آموزشگاه کسب درآمد | xearn

اموزش و معرفی روش های کسب درامد

بایننس کوین چیست؟ | (BNB)

  • ۸۳۴

باینَنس‌کوین یک توکن است برای کاربرای صرافی معتبر باینَنس‌ که داشتن آن باعث کاهش کارمزد معاملات می‌شود. همچنین داشتن آن به برخی ویژگی های خاص کاربری در سایت باینَنس‌ کمک می‌کند. دیگر ویژگی این توکن امکان معامله با سایز ارزهای دیجیتال است.

صرافی بایننس چیست؟

بایننس (به انگلیسی: Binance) یک صرافی آنلاین و بین‌المللی است. چانگپنگ ژائو مدیر بنیانگذار (Changpeng Zhao) بایننس است. او پیش از تأسیس بایننس، شرکت فیوژن سیستم (Fusion Systems) را تأسیس کرده بود که در زمینه ارایه راه‌حل‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات در حوزه مالی فعالیت داشت. یی هه (Yi He) نیز دومین بنیانگذار بایننس است. شش ماه پس از راه‌اندازی بایننس، مجله فوربز برای اولین بار در تاریخ، فهرستی از ثروتمندترین افراد در دنیای ارزهای دیجیتال منتشر کرد. در این فهرست، چانگپنگ ژائو (بنیانگذار بایننس) با حدود ۱/۱ الی ۲ میلیارد دلار ثروت، در بالای این فهرست قرار گرفت . این صرافی به لحاظ میزان تراکنش روزانه در رتبه دوم جهان قرار دارد.

توجه داشته باشید با این اوضاع تحریم خطر بسته شدن اکانت زیاد است.

تاریخچه ارز بایننس

این ارز از تاریخ 2017/05/25 شروع به فعالیت کرده و در این مدت پیشرفت های زیادی داشته این ارز درصرافی باینَنس‌ به کاهش فی معاملات کمک می کند. هدف بایننس گسترش دادن بایننس از شرکت به یک جامعه بزرگ است بنابراین قصد دارند با تشکیل بلاک چین بایننس هدف خود را دنبال کنند.

در واقع بایننس کوین توکنی است که از پلتفرم اتریوم در بلاک چین استفاده می کند.

از این ارز می‌توان برای پرداخت هزینه کارمزد تراکنش‌ها (شامل هر تراکنشی مانند مبادله ارزها، ترید کردن و …) استفاده کرد.

بایننس کوین و مزایای استفاده از آن

در نهایت قرار است ۲۰۰ میلیون بایننس تولید شود. بایننس کوین یک توکن ERC 20 در شبکه اتریوم بوده و نحوه‌ی توزیع آن به این صورت است که ۵۰ درصد از عرضه در ICO، میزان ۴۰ درصد برای تیم بایننس و ۱۰ درصد نیز به سرمایه گذاران Angel (سرمایه گذارانی هستند که مقدار زیادی از بایننس را یکجا خریداری کردند) اختصاص پیدا می‌کند.

از این ارز می‌توان برای پرداخت هزینه کارمزد تراکنش‌ها (شامل هر تراکنشی مانند مبادله ارزها، ترید کردن و …) استفاده کرد. اگر تراکنش‌های خود را به جای بیتکوین با بایننس کوین انجام دهید، از امتیاز تخفیف برخوردار خواهید بود. در سال اول استفاده، تخفیف ۵۰٪ در تمام کارمزدها، در سال دوم تخفیف ۲۵٪، در سال سوم تخفیف ۱۲.۵٪ و در سال چهارم تخفیف ۶.۷۵٪ وجود دارد و از سال پنجم به بعد هیچ تخفیفی وجود ندارد. این ساختار به عنوان یک انگیزه برای کاربران برای خرید BNB و انجام معاملات در بورس آن استفاده می‌شود.

اگر در حال برنامه‌ریزی در مورد خرید یا فروش با حجم بالا در صرافی بایننس هستید، به نفع شما خواهد بود که ابتدا مقداری BNB خریداری کنید. این موضوع برای شما دو مزیت خواهد داشت: هزینه‌ کارمزد معاملات شما با BNB پرداخت می‌شود، نه با کوینی که شما برای فروش قرار می‌دهید. دوم اینکه شما تنها نصف کارمزد معاملات را پرداخت می‌کنید! شما همچنین می توانید BNB ای را که استفاده نمی‌کنید به فروش برسانید، بنابراین تقریبا هیچ دلیلی وجود ندارد که مقداری از آنها را خریداری نکنید. فقط کافی است محاسبه کنید چه مقدار BNB برای پوشش معاملات خود لازم دارید.

به علاوه، بایننس طبق برنامه‌ای اعلام کرد که در ۳ ماه اول سال ۲۰۱۸ مقدار ۱۰۰ میلیون BNB خریداری خواهد کرد تا آنها را از چرخه معاملات خارج کند و ارزش توکن‌های باقی مانده بالاتر رود. این موضوع در آینده به نفع سرمایه گذاران خواهد بود و از طرفی آنها می‌توانند از BNB خود به عنوان سوخت (هزینه های معاملاتی) استفاده کنند. کارمزد هر تراکنش در بایننس ۰.۱٪ مبلغ کل تراکنش است.

چگونه می‌توان BNB خریداری کرد؟

شما می‌توانید به طور مستقیم (با ارزهای سنتی) از صرافی آنلاین Binance خرید خود را انجام دهید و یا از صرافی‌های بومی خود مقداری بیتکوین خریده و آن را با BNB مبادله کنید.

کجا می‌توان آن را ذخیره کرد؟

مانند تمامی ارزهای دیجیتال می‌توانید از کیف پول نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری خود برای نگه داری BNB استفاده کنید. البته مطمئن‌ترین پیشنهاد هم کیف پول Ledger Nano S برای این ارز است.

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی