آموزشگاه کسب درآمد | xearn

اموزش و معرفی روش های کسب درامد

آموزش کامل کیف پول جکس | jaxx wallet

  • ۷۷۳

جَکس (Jaxx) یک کیف پول دیجیتالی چند منظوره است که توسط کمپانی معروف Decentral توسعه داده شده است. این کمپانی به خاطر ساخت خود پرداز،کیف پول و سایر خدمات مربوط به ارزهای دیجیتال مشهور است.
کیف پول Jaxx بیش از هفت ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌کند که بیت کوین، اتریوم و دش را نیز شامل می‌شود. این کیف پول به خاطر قابلیت جفت سازی مستقل از پلتفرم، رابط کاربری ساده، امنیت بالای سمت کاربر، طراحی عالی، سهولت سویچ کردن بین ارزهای دیجیتال موجود، قابلیت اسکن کردن با دوربین، پشتیبان گیری master seed و بسیاری از موارد دیگر مشهور است.

نصب 
ابتدا برای نصب این کیف پول وارد سایت Jaxx.io می شویم:
روی قسمت download کلیک کنید تا به صفحه مربوط به دانلود این کیف پول هدایت شوید
متناسب با سیستم عاملتان نسخه مورد نظر این کیف پول را دانلود کنید
پس از دانلود آن، با کلیک بر روی فایل مورد نظر به راحتی آن را نصب کنید(صرفا چند کلیک ساده بر روی next می‌باشد) پس از آن کیف پول را اجرا کنید
اگر می خواهید کیف پولی که از قبل ساخته بودید را بازیابی کنید بر روی pair/restore exiting wallet کلیک کنید در غیر اینصورت اگر برای اولین بار است که می خواهید این کیف پول را بسازید بر روی Create New Wallet کلیک کنید

امنیت

درست همانند بسیاری از دیگر کیف پول‌های ارزهای دیجیتال، Jaxx اقدامات امنیتی بسیار قدرتمندی را به کار می‌گیرد تا احتمال هک شدن را کاهش دهد و از امنیت کامل پول‌های کاربرانش مطمئن شود.

یکی دیگر از فواید استفاده از کیف پول Jaxx این است که این کیف پول کلیدهای خصوصی را مستقیماً بر روی دستگاه خود کاربر ذخیره می‌کند بنابراین احتمال دسترسی دیگر افراد به پول‌های کاربر غیرممکن می‌شود.

همچنین Jaxx برای انجام پشتیبان گیری، به‌صورت خودکار یک Seed را در حافظه ایجاد می‌کند تا کاربر بتواند برای امنیت بیشتر از کیف پول خود پشتیبان تهیه کند.

علاوه بر این، کیف پول Jaxx به حریم خصوصی کاربر احترام می‌گذارد چرا که برای ساخت حساب کاربری، لزومی ندارد که کاربر آدرس ایمیل و یا سایر اطلاعات خصوصی‌اش را وارد کند.

در مقایسه با سایر کیف پول‌ها که اقدامات امنیتی گیج کننده‌ای دارند، Jaxx کاملاً در این زمینه ساده عمل می‌کند و این خبر خوبی است. البته ممکن است آسیب‌پذیری‌هایی نیز وجود داشته باشد اما سرمایه کاربر در اکثر مواقع امن باقی می‌ماند.

تیم امنیتی کیف پول Jaxx پیش‌تر در سال ۲۰۱۷ با یک مشکل امنیتی روبرو شدند که به‌واسطه آن ۴۰۰٬۰۰۰ دلار از سرمایه کاربران به سرقت رفت. ممکن است این مسئله برای کاربران نگران کننده باشد اما این سوءاستفاده مربوط به مشکلی بود که دیگر جای نگرانی ندارد.

اطلاعات زیادی از چگونگی رخ دادن این هک فاش نشده، اما نظریه‌هایی بر این مبنی وجود دارد که ممکن است این اتفاق به خاطر اشتباه کاربران رخ داده باشد.

در هر کیف پولی حتماً باید اقدامات امنیتی را به‌درستی انجام دهید زیرا اگر کاربری رمز عبور ساده‌ای را برای کیف پول خود انتخاب کند و کیف پولش هک شود، کمپانی سازنده کیف پول هیچ مسئولیتی را در این قبال نمی‌پذیرد.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی